кому pr-office@slavutich.com Шановні працівники компанії ОАО ПБК "Славутич", сьогодні я мала нагоду прочитати вашу відповідь на публікацію на сайті Майдан заклику до бойкоту продукції Carlsberg Group внаслідок репліки гендиректора компанії, яка була опублікована у його колонці на сайті "Кореспондент" (http://maidanua.org/static/news/2009/1250840495.html). Цим листом хочу висловити своє ставлення до вказаної відповіді. "Спудейське братство КМА" та Козацьке братство мають повне право відкрито висловлювати своє обґрунтоване ставлення до будь-кого та будь-чого, зокрема - керівництва вашої компанії та її продукції. У вас була безліч варіантів реагування на розміщений на сайті Майдан заклику: від повного ігнорування до ввічливого вибачення гендиректора (адже клієнт завжди правий, чи не так?) Особисто я на заклик студентів до бойкоту не відреагувала, мене він не зачепив. Я щиро вдячна вам за надану мені можливість побачити компанію ОАО ПБК "Славутич" так би мовити "без гриму". З огляду на непрофесіоналізм, який яскраво продемонстрував надісланий сайту "Майдан" лист, годі очікувати від компанії ОАО ПБК "Славутич" виробництва якісної продукції. Відтак, віднині я не купуватиму продукції ОАО ПБК "Славутич" та не радитиму робити це своїм близьким, оскільки в мене є небезпідставні сумніви в її якості. Разом з тим - бажаю вам подальших успіхів у ваших справах. -- ------------------------------------------------------------------- RE: Boycott Campaign Dear Sirs, Dear Sirs For a company formed in a country that was once ruled by a foreign I have sent a copy of this note to your main office. Why, in conclusion, do you have a Russian version of your site, but no http://maidan.org.ua/static/news/2009/1250840495.html Jens Peter Skaarup Tel +45 3327 1417 Jens Bekke Tel +45 3327 1412 -- Dear Sir or Madam, Шановний, п.Расмуссен, до Вас звертаються нащадки козацьких родів, славу предків яких , так брутально зганьблено генеральним директором компанії "Славутич", "Carlsberg Group", Петром Чернишовим. Брак пізнань цим чиновником Вашої відомої компанії історії Запорізького Війська, економічного й господарського устрою, політичних векторів розвитку цієї військово-демократичної складової українського суспільства, який він засвідчив своїми міркуваннями у статті в журналі "Кореспондент" No.19 від 29 травня 2009 р., як офіційний представник компанії, дозволяє нам сумніватися в задекларованих компанією принципах соціальної відповідальності, а саме: "компанія веде чесний та прозорий бізнес, успішно *будує лояльні стосунки із суспільством,* проявляє турботу про навколишнє середовище. Усі підприємства, що входять до "Carlsberg Group" в Україні, - соціально відповідальні компанії, що використовують *високі етичні стандарти* у взаємних стосунках із співробітниками, партнерами, акціонерами *та місцевими спільнотами*". У світлі вище сказаного ми вимагаємо негайного спростування не виважених і упередженоамбітних позицій, які компанія "Carlsberg Group" сповідує в питаннях історії українського народу, офіційного вибачення компанії перед Українським Козацтвом та усунення Петра Чернишова з займаної ним посади. У разі не виконання наших справедливих вимог ми залишаємо за собою право на адекватні популярні не гуманні дїї по відношенню до представництва компанії "Carlsberg Group" в Україні та її чільного керівництва. Відповідальність за наслідки яких ми перекладаємо на керівництво компанії. Не маємо жодних сумнівів, що Ви, п. Расмуссен , усвідомлюєте важливість відповіді на наш запит і оприлюднете офіційне спростування позицій висловлених генеральним директором компанії "Славутич", "Carlsberg Group", Петром Чернишовим, на сайті компанії та ЗМІ в Україні в тридцяти денний термін, встановлений чинним законодавством України. З повагою, Буквально напередодні Дня Незалежності сталася маленька, але знакова подія. Втім, її початок був закладений ще в травні. Коли один менеджер (точніше – генеральний директор компанії, що входить до потужної групи виробників слабоалкогольних напоїв) розмістив в авторській колонці одного журналу статтю під назвою «Экономика Тараса Бульбы». Публікація викликала доволі жваву дискусію на сайті. Вона, зібравши більше 320-ти коментарів, протривала понад два тижні. Все було доволі буденно. Кожна людина має право на свободу думки й має можливість її вільно висловлювати (принаймні - в нашій демократичній країні). На тому б історія закінчилася. Якби… Якби не зачепила інтереси соціальної групи, яка не лише має громадянську позицію, але й вміє її активно відстоювати. Як наслідок – на багатьох сайтах, у блогах, форумах та інших інтернет- ресурсах з’явилося звернення від громадської організації «Спудейське братство Києво-Могилянської Академії» із переліком конкретних вимог до керівництва компанії та закликом до споживачів бойкотувати продукцію компанії. Практично на кожному ресурсі, який розмістив студентський заклик, досі тривають спричинені заявою дискусії й щодо історії України, й щодо якості продукції, що виробляється під керівництвом автора статті, й щодо методів впливу. Корисні дискусії, слід зазначити… Активність інтернет-спільноти не на жарт стривожила автора вищезгаданої статті. В результаті чого прес-служба очолюваної ним компанії (не без прямої вказівки генерального директора напевно) адресувала листа адміністраціям сайтів, які містили студентське звернення. Так, саме «містили», адже зараз на залишки колишніх дискусій на деяких сайтах вказує лише кеш гуглу та завчасно збережені скрін-шоти. Після того, як сайти, згідно з правилами хорошого тону, оприлюднили лист прес-служби, дискусія набула нового забарвлення. Тепер вже її об’єктом є не стільки перший твір генерального директора, а горезвісний лист-відповідь, який маніпулює інформацією, містить погрози та залякування. Схоже, історія швидко не скінчиться. Що саме висвітлив конфлікт? 1. В Україні наявні діючі складові громадянського суспільства:
2. Інститути громадянського суспільства готові підтримувати один одного та створювати принаймні ситуативні коаліції 3. Економічні методи впливу справді працюють 4. Споживачі не купуються на красиві декларації, а вимагають від українських виробників дотримання стандартів соціальної відповідальності на практиці. Непогані здобутки за 18 років, чи не так?
Дніпропетровська обласна організація Української Народної партії оприлюднила заяву «З приводу україноненависнецьких висловлювань генерального директора кампанії «Славутич», яка має осідок в м. Запоріжжя – колисці Запорізького козацтва.» Не вважаючи за потрібне вступати в наукову полеміку з шовіністами шляхом читання лекцій Чернишову та іншим україно ненависникам, ДОО УНП закликала мешканців області, на території якої знаходилося п’ять з восьми Січей, доки цього пана не буде звільнено, бойкотувати продукцію цієї фірми, а саме пиво «Славутич», «Балтика», «Львівське», “Tuborg”, “Carlsberg,” та ”Holsten”. "Не купуйте продукцію тих, хто плює на могили наших героїв та нашу історію!", – звертається до січеславців Дніпропетровський осередок УНП - Як повідомили ЗМІ, генеральний директор фірми «Славутич» Петро Чернишов виступаючи у пресі, порівняв запорозьких козаків з сомалійськими піратами. Такого навіть при Суслові не казали! Цікаво, що про донських козаків, які ходили в одні походи з запорожцями, він не згадав, - коментує голова ДОО УНП Анатолій Сокоринський. - Ми підтримуємо заклик київських молодіжних організацій та наших побратимів з київської організації УНП – бойкотувати сорти пива, які готує ця кампанія, а це – «Славутич», «Балтика», «Львівське», “Tuborg”, “Carlsberg,” та ”Holsten”.Не можна віддавати свої гроші тим, хто плює на могили наших героїв, на нашу історію! Бийте їх по кишені! Олексій Мазур,
|