Військове братство








Наша кнопка:


Наші партнери:



ГО ТУБД "Спас-Україна" не співпрацює, та не має жодного відношення до ВГО "Всеукраїнська федерація "Спас" та її регіональних структур.

на головну

кому pr-office@slavutich.com
дата 21 серпня 2009 р. 20:21
тема відповідь на [Лист від ОАО ПБК "Славутич"]

Шановні працівники компанії ОАО ПБК "Славутич",

сьогодні я мала нагоду прочитати вашу відповідь на публікацію на сайті Майдан заклику до бойкоту продукції Carlsberg Group внаслідок репліки гендиректора компанії, яка була опублікована у його колонці на сайті "Кореспондент" (http://maidanua.org/static/news/2009/1250840495.html).

Цим листом хочу висловити своє ставлення до вказаної відповіді.

"Спудейське братство КМА" та Козацьке братство мають повне право відкрито висловлювати своє обґрунтоване ставлення до будь-кого та будь-чого, зокрема - керівництва вашої компанії та її продукції.
Сайт Майдан має право підтримувати свободу слова в Україні через публікацію різних точок зору (внаслідок чого ваш лист сьогодні потрапив у стрічку новин)
Компанія ОАО ПБК "Славутич" має право дослухатися чи ні до думки споживачів своєї продукції.

У вас була безліч варіантів реагування на розміщений на сайті Майдан заклику: від повного ігнорування до ввічливого вибачення гендиректора (адже клієнт завжди правий, чи не так?)
Ви обрали вельми вишуканий спосіб дії: вдалися до погроз на адресу сайту Майдан, штучно притягнувши собі в союзники конкурентне законодавство.
Ваше право.

Особисто я на заклик студентів до бойкоту не відреагувала, мене він не зачепив.
Натомість, мою увагу привернув ваш лист. Внаслідок чого я нарешті ознайомилася із сумнозвісною статтею гендиректора "Славутича" та закликами громадських організацій.

Я щиро вдячна вам за надану мені можливість побачити компанію ОАО ПБК "Славутич" так би мовити "без гриму".
Тепер я з перших рук знаю, що компанію очолює недалекоглядний українофоб. Прес-служба компанії радо роздмухує скандал там, де треба було б акуратно його залагоджувати. А юридична служба або взагалі відсутня, або складається з невігласів.

З огляду на непрофесіоналізм, який яскраво продемонстрував надісланий сайту "Майдан" лист, годі очікувати від компанії ОАО ПБК "Славутич" виробництва якісної продукції.

Відтак, віднині я не купуватиму продукції ОАО ПБК "Славутич" та не радитиму робити це своїм близьким, оскільки в мене є небезпідставні сумніви в її якості.

Разом з тим - бажаю вам подальших успіхів у ваших справах.

--
Людмила Ямщикова
----------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------
Тема: Fwd: boycott campaign in Ukraine
Від: "stephen velychenko"
Дата: П'ятниця, 21 Серпень 2009, 11:46
До: news@maidanua.org
---------- Forwarded message ----------
From: stephen velychenko
Date: Fri, Aug 21, 2009 at 11:37 AM
Subject: boycott campaign in Ukraine
To: jp@carlsberg.com, jens.bekke@carlsberg.com

RE: Boycott Campaign

Dear Sirs,
Below is a copy of a note I sent to your Ukrainian offices.

Dear Sirs
I am appalled and disgusted at your reaction to the planned boycott of
your products as a result of anti-Ukrainian comments made one of your
managers/directors. Instead of apologizing for the employee, even
though the opinions were perhaps expressed not directly in his
capacity as a Carlsberg employee, and ensuring those concerned there
would be no repetition, you instead threaten lawsuits!!

For a company formed in a country that was once ruled by a foreign
power, like Ukrane, such behaviour by its employees in Ukraine is
reprehensible and obnoxious. I for one will NOT be buying any of your
beers less because of what that employee said about cossacks, than
because of your ridiculous threat of legal action.

I have sent a copy of this note to your main office.

Why, in conclusion, do you have a Russian version of your site, but no
English version?

http://maidan.org.ua/static/news/2009/1250840495.html

Jens Peter Skaarup
Media Relations Director

Tel +45 3327 1417
Mob +45 4094 1417
Private +45 3968 2740
jp@carlsberg.com

Jens Bekke
Communications Director

Tel +45 3327 1412
Mob +45 2261 1412
Private +45 3536 1696
jens.bekke@carlsberg.com

--
Stephen Velychenko
CERES Associate;
Research Fellow,Chair of Ukrainian Studies;
Munk Center
University of Toronto
Devonshire Place
Toronto M5S 3K7
-------------------------------------------------------------------
Тема: opinion letter from Ukrainian target audience
Від: "Zhenya Vyatchaninova"
Дата: Субота, 22 Серпень 2009, 11:57
До: communications@carlsberg.com

Dear Sir or Madam,
I am writing to you in response to the article by Petro Chernyshov,
a CEO of the "Slavutych" company (Carlsberg Group), posted in the "Korespondent" magazine (No.19, 28.05.2009).
Until recently, I, as well as many other Ukrainian students, have
preferred your beer brands among others. Now, I feel reluctant to buy your production due to the pejorative statements brought up by Mr. Chernyshov. In this regard, I would like to bring up the following to your attention:
http://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo
I would earnestly ask you to take up specific measures, for your
company historian Petro Chernishow is in a desperate need for some history lessons and training in good corporate citizenship. Otherwise, do not feel puzzled if a song under the title "Carlsberg slanders" appears on the YouTube in the nearest future.
Sincerely yours,
Zhenia Viatchaninova

Джерело: http://maidan.org.ua/static/news/2009/1250929045.html


Шановний, п.Расмуссен, до Вас звертаються нащадки козацьких родів, славу предків яких , так брутально зганьблено генеральним директором компанії "Славутич", "Carlsberg Group", Петром Чернишовим. Брак пізнань цим чиновником Вашої відомої компанії історії Запорізького Війська, економічного й господарського устрою, політичних векторів розвитку цієї військово-демократичної складової українського суспільства, який він засвідчив своїми міркуваннями у статті в журналі "Кореспондент" No.19 від 29 травня 2009 р., як офіційний представник компанії, дозволяє нам сумніватися в задекларованих компанією принципах соціальної відповідальності, а саме: "компанія веде чесний та прозорий бізнес, успішно *будує лояльні стосунки із суспільством,* проявляє турботу про навколишнє середовище. Усі підприємства, що входять до "Carlsberg Group" в Україні, - соціально відповідальні компанії, що використовують *високі етичні стандарти* у взаємних стосунках із співробітниками, партнерами, акціонерами *та місцевими спільнотами*".

У світлі вище сказаного ми вимагаємо негайного спростування не виважених і упередженоамбітних позицій, які компанія "Carlsberg Group" сповідує в питаннях історії українського народу, офіційного вибачення компанії перед Українським Козацтвом та усунення Петра Чернишова з займаної ним посади.

У разі не виконання наших справедливих вимог ми залишаємо за собою право на адекватні популярні не гуманні дїї по відношенню до представництва компанії "Carlsberg Group" в Україні та її чільного керівництва. Відповідальність за наслідки яких ми перекладаємо на керівництво компанії.

Не маємо жодних сумнівів, що Ви, п. Расмуссен , усвідомлюєте важливість відповіді на наш запит і оприлюднете офіційне спростування позицій висловлених генеральним директором компанії "Славутич", "Carlsberg Group", Петром Чернишовим, на сайті компанії та ЗМІ в Україні в тридцяти денний термін, встановлений чинним законодавством України.

З повагою,
козаки Скупи козацьких родів


Людмила Ямщикова: Передсвяткові роздуми про інформаційний простір, свободу слова та громадянське суспільство

Буквально напередодні Дня Незалежності сталася маленька, але знакова подія.

Втім, її початок був закладений ще в травні. Коли один менеджер (точніше – генеральний директор компанії, що входить до потужної групи виробників слабоалкогольних напоїв) розмістив в авторській колонці одного журналу статтю під назвою «Экономика Тараса Бульбы».

Публікація викликала доволі жваву дискусію на сайті. Вона, зібравши більше 320-ти коментарів, протривала понад два тижні.

Все було доволі буденно. Кожна людина має право на свободу думки й має можливість її вільно висловлювати (принаймні - в нашій демократичній країні).

На тому б історія закінчилася. Якби…

Якби не зачепила інтереси соціальної групи, яка не лише має громадянську позицію, але й вміє її активно відстоювати.

Як наслідок – на багатьох сайтах, у блогах, форумах та інших інтернет- ресурсах з’явилося звернення від громадської організації «Спудейське братство Києво-Могилянської Академії» із переліком конкретних вимог до керівництва компанії та закликом до споживачів бойкотувати продукцію компанії.
Невдовзі до студентів Могилянки долучилися ще дві громадські організації.

Практично на кожному ресурсі, який розмістив студентський заклик, досі тривають спричинені заявою дискусії й щодо історії України, й щодо якості продукції, що виробляється під керівництвом автора статті, й щодо методів впливу. Корисні дискусії, слід зазначити…

Активність інтернет-спільноти не на жарт стривожила автора вищезгаданої статті. В результаті чого прес-служба очолюваної ним компанії (не без прямої вказівки генерального директора напевно) адресувала листа адміністраціям сайтів, які містили студентське звернення.

Так, саме «містили», адже зараз на залишки колишніх дискусій на деяких сайтах вказує лише кеш гуглу та завчасно збережені скрін-шоти.

Після того, як сайти, згідно з правилами хорошого тону, оприлюднили лист прес-служби, дискусія набула нового забарвлення. Тепер вже її об’єктом є не стільки перший твір генерального директора, а горезвісний лист-відповідь, який маніпулює інформацією, містить погрози та залякування.

Схоже, історія швидко не скінчиться.
Але вже зараз можна підвести деякі її підсумки.

Що саме висвітлив конфлікт?

1. В Україні наявні діючі складові громадянського суспільства:

  • формалізовані об’єднання громадян, які здатні ефективно виконувати своє основне завдання – захист інтересів соціальних груп, яких вони об’єднують або представляють (в нашому конкретному випадку вони спрацювали як класичні «watch dog»-організації);
  • вільні ЗМІ (щонайменше – інтернет-ресурси), які поважають свободу слова та готові підтримувати вільну дискусію (яка також має місце);
  • неформалізовані спільноти із добре налагодженою координацією та спроможністю до оперативної мобілізації;
  • окремі активні громадяни, здатні грамотно та аргументовано відстоювати своє права та інтереси;

2. Інститути громадянського суспільства готові підтримувати один одного та створювати принаймні ситуативні коаліції

3. Економічні методи впливу справді працюють

4. Споживачі не купуються на красиві декларації, а вимагають від українських виробників дотримання стандартів соціальної відповідальності на практиці.

Непогані здобутки за 18 років, чи не так?
Тож, маємо повне право святкувати свою незалежність із чистим сумлінням! Шануймося, бо ми того варті!


 

Дніпропетровська обласна організація Української Народної партії оприлюднила заяву «З приводу україноненависнецьких висловлювань генерального директора кампанії «Славутич», яка має осідок в м. Запоріжжя – колисці Запорізького козацтва.»

Не вважаючи за потрібне вступати в наукову полеміку з шовіністами шляхом читання лекцій Чернишову та іншим україно ненависникам, ДОО УНП закликала мешканців області, на території якої знаходилося п’ять з восьми Січей, доки цього пана не буде звільнено, бойкотувати продукцію цієї фірми, а саме пиво «Славутич», «Балтика», «Львівське», “Tuborg”, “Carlsberg,” та ”Holsten”.

"Не купуйте продукцію тих, хто плює на могили наших героїв та нашу історію!", – звертається до січеславців Дніпропетровський осередок УНП

- Як повідомили ЗМІ, генеральний директор фірми «Славутич» Петро Чернишов виступаючи у пресі, порівняв запорозьких козаків з сомалійськими піратами. Такого навіть при Суслові не казали! Цікаво, що про донських козаків, які ходили в одні походи з запорожцями, він не згадав, - коментує голова ДОО УНП Анатолій Сокоринський. - Ми підтримуємо заклик київських молодіжних організацій та наших побратимів з київської організації УНП – бойкотувати сорти пива, які готує ця кампанія, а це – «Славутич», «Балтика», «Львівське», “Tuborg”, “Carlsberg,” та ”Holsten”.Не можна віддавати свої гроші тим, хто плює на могили наших героїв, на нашу історію! Бийте їх по кишені!

Олексій Мазур,
Дніпропетровськ.

 


Клуб "Спас"



Дані музичні твори розміщені з метою ознайомлення користувачів сайту з воїнською (зокрема козацькою і повстанською) та народною пісенними традиціями. Братство дякує авторам і виконавцям цих та подібних музичних творів за значний внесок у відновлення пісенних традицій.