Експерт-консультант (витяг з Положення про посадові обов’язки) |
17.8.2011 |
1. Експерт-консультант (від лат. еxpertus – досвідчений) – фахівець у зазначеній галузі, що запрошується до Організації з метою дослідження певних питань, вирішення яких потребує спеціальних знань, та надання відповідних висновків (проведення експертизи). 2. Окрім офіційного висновку експерт-консультант надає консультаційні послуги, тобто веде діяльність (виконує роботу), в процесі якої не створюється новий інтелектуальний (матеріальний) продукт, але змінюється (покращується) якість вже існуючого (створеного). 3. Експерт-консультант видає рекомендації, тобто письмові або усні поради, вказівки щодо об’єкту експертного аналізу, що носять рекомендаційний характер. 4. Проведення експертизи (експертного оцінювання) означає розгляд, дослідження, перевірку експертом-консультантом фактів, документів, справ, питань, що потребують фахових знань та відповідної компетенції (як здатності ефективно діяти на основі практичного досвіду, власних вмінь та знань). 5. Також експерт-консультант залучається з метою (у зв’язку з необхідністю):
6. Для здійснення власних функцій експерт-консультант користується всіма правами члена Організації та має право:
7. До експертно-консультаційної діяльності в інтересах Організації (за напрямом) залучаються особи, які мають відповідні основні показники експертного потенціалу, а саме:
|